Oferujemy kolekcję ręcznie malowanych wzorów tapet stworzonych przez najlepszych grafików z wizją, co czyni je unikalnymi i niepowtarzalnymi.

Wszystkie tapety są przyjazne dla środowiska i nie zawierają żadnych szkodliwych substancji. Każda tapeta jest tworzona na indywidualne zamówienie o określonym wymiarze, kolorze, i teksturze, a przez to nie podlega wymianie oraz zwrotowi. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy otrzymasz wadliwy lub niezgodny z zamówieniem produkt. Jeśli chciałbyś zobaczyć i przetestować tapetę przed zakupem, wystarczy zamówić próbkę o wymiarach 30x40 cm.To niesamowita okazja, by ocenić efekt i dopasowanie do Twojego wnętrza. Wszystkie tekstury możesz sprawdzić na naszej stronie.

Procedura reklamacji

Mimo najlepszych starań z naszej strony, możesz otrzymać wadliwy lub niezgodny z zamówieniem produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań. Ale nie martw się, nasza firma zapewnia pełne wsparcie na każdym etapie zamówienia, gwarantując profesjonalną pomoc. Znajdziesz tutaj wszystkie potrzebne informacje, jak krok po kroku złożyć reklamację. Zrobimy wszystko, byś mógł jak najszybciej cieszyć się pięknym wnętrzem.

Informacja, w jakich przypadkach przysługuje reklamacja.

Wady techniczne produktu

Uszkodzenia mechaniczne, zła jakość lub niedopasowanie grafiki wykryte przed montażem tapety.

Niezgodność produktu z zamówieniem

Brak części zamówienia, zły rozmiar tapety, zła tekstura, zły kadr.

Procedura składania reklamacji

Krok 1. Zgłoszenie reklamacji

Przejdź do formularza kontaktowego, jako temat wiadomości wybierz „Reklamacja” a w treści wiadomości opisz szczegóły dotyczące reklamacji. Zapoznaj się z regulaminem – § 9 Reklamacje.

Krok 2. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Krok 3. Wysyłka produktu

Składając reklamację prosimy o zapakowanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Prosimy o dokładne zabezpieczenie przesyłki. Wysyłka reklamowanych produktów następuje na nasz koszt. Nasz kurier odbierze od Ciebie paczkę.

Krok 4. Weryfikacja zgłoszenia

Po weryfikacji zgłoszenia, w ciągu 14 dni rozpatrzymy reklamację.

Pliki do pobrania

Masz wątpliwości,

bądź dodatkowe pytania?